سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقریرات درسی من

این روزها وظیفه من تیمم است...

بسم الله الرحمن الرحیم

 ولی فقیه

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

خانم­ام میلاد فرخنده شما را خدمت پدر بزرگوارتان تبریک عرض می­کنم و کرکره این وبلاگ را در چنین روزی بالا می­کشم. ما را یاری کنید تا همگی در مسیری که مرضیّ شما است حرکت کنیم. خانم­ام شما هستی خود را فدای ولایت کردید، ما را نیز یاری کنید تا در تمام حرکات و سکنات­مان تابع ولایت باشیم.

 

انسان وقتی در یک مسیر حرکت می­کند، اگر تمام توجه­اش به یک نقطه باشد و تنها به هدف­اش نظر کند، مسیر را سریع­تر طی می­نماید و از راه نیز منحرف نمی­شود ولی اگر حواس­اش را به این سو و آن سو بدهد، یک­دفعه به خودش می­آید و می­بیند که راه را گم کرده و اصلاً نفهمیده که کجا و چه زمانی از راه منحرف شده است.

 

امام خمینی(ره) میراثی عظیم برای ما باقی گذاشتند، میراثی که تمام انبیاء و اولیاء الهی، هستی خود را در جهت تحقق آن، فدا کردند. این میراث، حکومت اسلامی در زیر سایه ولایت است. آن که در طی مسیر الی الله تنها به این نقطه نورانی ولایت نظر کند، هرگز از صراط مستقیم منحرف نخواهد شد که امام خود راه است و راه­بر.

 

خانم­ام ما از شما آموخته­ایم که هر گاه آب در بساط نداشتیم و وظیفه نماز نیز بر گرده­مان بود، نه تنها وظیفه از ما ساقط نمی­شود، بلکه باید دست به دامن خاک پاک شده و برای انجام عبادات تیمم کنیم.

 

خانم­ام عصر، عصر غیبت ولی نعمت است، امام آب است، زلال و پاک و پاک کننده. آیا وظیفه ما در این زمانه غیر از این است که خود را در آغوش ولی فقیه بیندازیم تا طوفان­ها و سیلاب­های آخرالزمان ما را در خود نبلعند؟ حال کدام انسان عاقل و هوشیار است که تمام هم و غم خود را عمل به فرامین رهبری قرار دهد و کلام او را چراغ راه خویش سازد.

 

"انتخابات ‌‌22خرداد، با هنرنمائی ملت ایران، نصاب تازه‌ئی در سلسله‌ی طولانی انتخاب‌های ملّی پدید آورد. مشارکت بیش‌از هشتاد درصدی مردم در پای صندوق‌ها و رأی بیست‌وچهار میلیونی به رییس‌جمهور منتخب، یک جشن واقعی است...

اینجانب با فروتنی در برابر عزم و ایمان شما مردم عزیز، این موفقیت بزرگ را به حضرت ولیّ‌الله‌الاعظم روحی‌فداه و به روح امام بزرگوار و به یکایک آحاد ملت تبریک عرض می‌کنم و همگان را به قدردانی از این لطف الهی و شکرگزاری در برابر پروردگار حکیم و علیم توصیه می‌نمایم. گمان بر این است که دشمنان بخواهند با گونه‌هائی از تحریکات بدخواهانه، شیرینی این رویداد را از کام ملت بزدایند. به همه‌ آحاد مردم و بویژه جوانان عزیز که سرزنده‌ترین نقش‌آفرینان این حادثه‌ شورانگیز بودند، توصیه می‌کنم که کاملاً هشیار باشند. همواره باید شنبه‌ پس‌از انتخابات، روز مهربانی و بردباری باشد. چه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران دیگر نامزدهای محترم،‌ از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند. رییس‌جمهور منتخب و محترم، رییس‌جمهور همه‌ ملت ایران است و همه و از جمله رقیبان دیروز باید یکپارچه از او حمایت و به او کمک کنند. بی‌شک این نیز امتحانی الهی است که موفقیت در آن خواهد توانست رحمت خداوند متعال را جلب کند....

وظیفه خود می‌دانم از همه‌ کسانی که در خلق این حادثه بزرگ نقش آفریدند صمیمانه سپاسگزاری کنم: ...از وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که با اخلاص و امانتداری کامل به وظیفه‌ خطیر خود صادقانه و سخت‌کوشانه عمل کردند..."(بخشی از پیام رهبر انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری)

 

چه امتحان­هایی می­شود این امت تا ناخالصی­هایش جدا گردد و آب خالص و زلال در بسترش به جوشش درآید. خدایا به حق فاطمه زهرا(سلام­الله­علیها) مپسند که ما از خیل غربال شده­های این امت باشیم.

آمین

 

پ.ن: مردم ماوراء آن‌همه تهمت و سیاه‌نمایی، نشان دادند به دولت‌مردانی دل بسته‌اند که می‌خواهند ما را از فرهنگ ضد قدسیِ غرب عبور دهند و به اسلامی برگردانند که منجر به ولایت حضرت صاحب‌الأمر«عجل‌الله‌تعالی‌فرجه» گردد. در طلیعه‌ی میلاد با سعادت حضرت صدیقه‌ی طاهره«سلام‌الله‌علیها»، این‌همه بصیرت مبارک‌باد.


+ نوشته شده در  دوشنبه 88/3/25ساعت  5:47 صبح  توسط انار.پ  |  نظر