• وبلاگ : تقريرات درسي من
  • يادداشت : اين روزها وظيفه من تيمم است...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم!

    دوست و خواهر گرام(!)

    خب من ديگه دختر خوبي شدم در و پنجره رابستم اين قدر هم با ليلا حرف زدم(فقط 20 دقيقه ولي خب بعدش زنگ زدم قيچي و يك چند نفر ديگه) خسته شدم اومدم اينجا نشستم در حال نظر دادن به شما هستم!

    حرفي ندارم!

    + رضا رهگذر 
    سلام . مسائل را نبايد با هم قاطي كرد.چيزهاي درست در موضع خود و در جايگاه خود بايد مورد تحليل قرار بگيرن . شما با نگاهي پاک و ايماني، نگاه ساده انگارانه اي به مسائل داريد. آيا غير از اين است که همين دولتمرداني که امروز از نگاه شما "مي‌خواهند ما را از فرهنگ ضد قدسيِ غرب عبور دهند" قبلا تحت نظارت همين مقام ولايت کار و خدمت مي کرده اند ؟ اگراينها مشکل و کم و کسري داشتند چرا هرگز تذکر جدي از سوي رهبري به آنها داده نشد؟ چرا يک شبه همه خراب شدن؟مگر طبق قانون اساسي رهبري وظيفه نظارت نداشته ؟اگر رئيس دفتر بازرسي رهبري فاسد بود چرا براش مقام ولايت همچين حکمي زد ؟ با اين اوصاف بايد مثلا فردا منتظر باشيم بشنويم رئيس قوه قضائيه که منصوب رهبريه و تا امروز هيچ موردي براش نگفتن منصوب به فساد بشه و يک شبه بي آبرو ... آيا اينها منطقيه ؟ شما رو توصيه مي کنم که قدري از نگاه احساسي فاصله بگيرين و به تذکررات مکرر قرآن مبني بر تعقل و تدبر رو بيارين.معيار احساس نيست عقل است.
    + موج اف ام 
    جواباشو دادم .
    + موج اف ام 
    با تشكر از تمام نظراتتون !
    سلااام !! ممنون كه بهم سر زدين . سرافراز كردين ! قسمت اول مطلبتونم كه درباره حضرت زهرا (س ) است خيلي قشنگه .
    + زهرا 
    سلام دوست جونم! مثل هميشه بسيار زيبا و عميق. موفق و مؤيد باشي!
    + دوست 

    ميراث امام جمهوري اسلامي است، نه حكومت اسلامي... اقلا امام را تحريف نكنيم... خدايا هدايتمان كن...

    پاسخ

    دوست عزيز سلام عليكماگه به متن توجه كني متوجه مي شي كه حكومت اسلامي يه عبارت عام است يعني كشوري كه قوانين آن بر مبناي قوانين اسلامي تنظيم شده است و در اين كشور، الله حكومت مي كند و اينچنين حكومتي هدف تمام انبيا و اولياء الهي بوده كه در اين قرن محقق شده است. بحث، بحث عقيدتي است و نه سياسي كه شما اين طور ملا نقطي با آن برخورد كردي و از تمام متن فقط اين يك واژه را ديدي. خدمت شما عرض كنم كه در خواندن هر متني بايد نگاه كرد كه نويسنده از چه ديدگاهي به مسأله نظر مي كند و با توجه به آن ديدگاه واژه ها را تفسير كرد. در هر حال ممنون كه مطلب را خواندي ولي متاسفم كه به اصل مطلب نظر نكرده و انگ تحريف كلام امام به من زدي. چشماني باز و قلبي حق پذير را براي خودم و شما از خداوند مسألت مي كنم.
    + قيچي 
    مبارکه
    + قيچي 

    salam

    + قيچي 
    مي بخشيد نتونستم تا آخرش بخونم داريم مي ريم ...
    + قيچي 
    مي ريم بيرون
    + قيچي 
    lfhv;i