• وبلاگ : تقريرات درسي من
  • يادداشت : مجلس اول
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دنبال معني بينش مي گشتم که از اينجا سر در اوردم

    وبلاگ خوبيه

    + هشتاد و چهاري 
    سلام. اين قالب جالبتره. بله موافقم با نظراتت. بيشتر بنويس.
    پاسخ

    عليکم السلام. ممنون. چشم.

    من خوندم. از جمله اولش خوشم اومد. بقيه اش كمي تا قسمتي حالم رو به هم زد. واقعا به هم زد. خيلي بي رحمي. پرانتز ها هم باحال بود متن را ازخشكي در مي اورد اگر پرانتز ها نبودند مي شد مثل بعضي از متن ها كه من يك كلمه ازشان را هم نمي فهمم. هر چه قدر هم بگويند در سرم فرو نمي رود ولي از آن طرف مثلا كلاس هاي ديني پارسال يك كلمه اش هم يادم نمي رود آن قدر كه پر بود از اين پرانتز ها كه تا حدودي حال آدم را جا مي آورد! فكر نكنم اين متن را هم يادم برود.(اين يك فريضه الهي و خصوصيت خانوادگي است كه تمام جزييات يادم مي ماند شده ام علي شماره 2)

    ما رفتيم.

    + عاطفه 

    سلام خوبي دختر خاله

    مثل هميشه خوبو عاليه وبلاگت چه خبرا شنيدم رفتي تهران خوش بگذره . منم نتونستم كه متن بخونم فقط قالب خوبي بود به قول پولي عزيز كه سلام گرم مرا هم به و برسان .متنم ميخونمم كي ................ نميدونم .

    ارادتمند شما عاطفه

    پاسخ

    عليکم السلام. از کجا مي دوني که وبلاگ خوبي دارم وقتي که نخوندي مطلبو؟ عزيزم مطلب مي نويسن که ديگران بخونن. زود زود بخون. راستي خاله عاطفه (من زود تر از تو خاله شدم! هههههه: پلي) مبارک باشه، به سلامتي! به مامان آزاده هم تبريکات ما رو برسون.

    گلي سلام چه افتخاري بالا تر از اين که اولين نظر وبلاگ جديدت باشم. از اين قالب خوشم اومد. جالب بود متن رو هم بعدا مي خونم. بايد برم.

    زود بيا تهران

    پاسخ

    عليك سلام خواهر. خواهش مي كنم، باعث افتخار ماست كه شما اولين نظر رو دادين. چشم اگه خدا بخواد دارم ميام