• وبلاگ : تقريرات درسي من
  • يادداشت : نگذاريم كلام امام به فراموشي سپرده شود...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين مطلبتون عالي بود! براي مطلب با عنوان مرثيه اي براي قانون در وبلاگ حيرتكده لينكش ميكنم

    موفق باشيد

    http://heyratkade.parsiblog.com/

    + زهرا 

    تصميم انسان­هاست که تاريخ را رقم مي­زند، اما تاريخ همواره بر يک مدار نمي­چرخد. برهه­هايي از تاريخ برجسته مي­شوند تا آبستن حوادث بزرگ باشند. برهه­هايي از تاريخ برجسته مي­شوند تا انسان­هايي بزرگ را به رخ عالميان بکشند.

    و تو بنگر که در کجاي تاريخ قدم نهاده­اي؟

    بارها شنيده­ايم «کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا»، آري! كربلا از زمان و مكان بيرون است و از عاشوراي سال 61 هجري قمري، ديگر زمان از عاشورا نگذشته است و همة روزها عاشوراست. زمان، بر امتحان من و تو مي‌گردد تا ببيند كه چون صداي هل من ناصرِ امام عشق برخيزد، چه مي‌كنيم؟

    آري! ما فرزندان قرن پانزدهم هجري قمري هستيم. هم آنان كه كره زمين قرن‌هاست انتظار آنان را مي‌كشد تا بر خاك مبتلاي اين سياره قدم گذارند و عصر ظلمت و بي‌خبري جاهليت ثاني را به پايان برسانند.

    صحراي كربلا به وسعت تاريخ است و كار به يك «ياليتني كنت معكم» ختم نمي‌شود. اگر مرد ميدان صداقتي، نيك در خويش بنگر كه تو را نيز با مرگ انسي اين‌گونه است يا خير!

    آنان را كه از مرگ مي‌ترسند از كربلا مي‌رانند و مگر نه آنكه گردن‌ها را باريك آفريده‌اند تا در مقتل كربلاي عشق آسان‌تر بريده شوند؟ و مگر نه آنكه از پسر آدم عهدي ازلي ستانده‌اند كه حسين را از سر خويش بيشتر دوست داشته باشند؟

    هر كس مي‌خواهد ما را بشناسد داستان كربلا را بخواند. اگر چه خواندن داستان را سودي نيست، اگر دل كربلايي نباشد. از باب استعاره نيست اگر عاشورا را قلب تاريخ گفته‌اند. زمان هر سال در محرم تجديد مي‌شود و حيات انسان هر بار در سيدالشهدا(ع). حب حسين(ع) سرّالاسرار شهداست.

    شريان قيام ما نيز به قلب عاشورا مي‌رسد و اين چنين ما هرگز از مبارزه خسته نخواهيم شد... آماده باشيد كه وقت رفتن است! هر شهيد كربلايي دارد... و كربلا را تو مپندار كه شهري است ميان شهرها و نامي است در ميان نام‌ها، نه! كربلا حرم حق است و هيچ كس را جز ياران امام حسين(ع) راهي به سوي حقيقت نيست... هر شهيد كربلايي دارد، اگر تو نيز مي‌خواهي كه به كربلا برسي، بايد از خود و بستگي‌هايت از سنگيني‌ها و ماندن‌ها گذر كني...

    حوصله ام سر رفت!!!!
    كوشي؟!!!!

    به من سر بزن و حتما حتما حتما مطلبم رو بخون!

    راستي گلي هنوز كه ساعت 5 نشده ولي اينجا نوشته تو ساعت 5 اين مطلب را ارسال كردي

    5 صبح !بي خوابي مي كشي؟